19 Mart 2009 Perşembe

Şimdi "rüya" larına ve "düş" lerine bir bak...

Planlı yaşamayı tam anlamıyla başaramasam da plan yapmayı seviyorum. Hayatımda düzen arıyorum. Bugün yapacaklarımı bir veya iki gün önceden mutlaka planlıyorum. Sonra bu düşler için heyecanlanıyorum ve günleri iple çekiyorum.Tıpkı bir kürek işçisi gibi:)
İşler yolunda gitmediğinde, düşlerim beni terkettiğinde ise huzursuzluk ve endişe :(

Bu alışkanlık nerden geliyor iyi mi kötü mü bilmiyorum ama küçüklüğümde biyerlerde, bununla ilgili bir disiplin oluşmuş mutlaka, fakat hatırlamıyorum. Bugün perşembe ve ben şimdiden haftasonunu planladım :) Hatta Nisan'ı, Mayıs'ı, Haziran'ı...

Son 5 yıl içindeki rüyalarıma bakıyorum. Sanırım birçoğunu gerçekleştirdim. Yaptığım hiçbirşeyden dolayı pişman değilim. Ya da yapmadığım hiçbirşeyden dolayı ümitsiz...
Ama evlilik, kariyer planları, yatırımlar vs gibi yorucu ve büyük birkaç adımın ardından yeni adımlar için beni motive edecek düşler bulmalıyım. Biraz yorgunum, biraz soluksuz...

Şimdi uzun soluklu planlardan uzak durup, kısa soluklu planlar yapmak için iyi bir zaman. Sevdiklerimle ortak düşler kurup, plan yapmak, heyecanlanmak, kendi gemimin kaptanı olmak, rotamı ben çizmek istiyorum.

Çünkü :

"Amaçları bulanık olanlar kuşku yok ki araçların
dolambaçlarında takılıp kalacaklardır. Balık için ördükleri ağa ayakları
dolaşacak, tavşan için kurdukları tuzağa belki ellerini kaptıracaklardır."
(İsmet Özel - Zor Zamanda Konuşmak)

Hiç yorum yok: